just 4 U
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:, توسط Firoozeh |

سلام...ميخوام دو كلمه حرف حساب بزنم باهاتون درضمن اونقدر از بليبري هايي بدم مياد كه بدون اينكه مطلبو بخونن سريع ميان نظر ميدن(نه جاستين جون من فلانه و اين حرفارو براش درست كردنو...)اول قشنگ از بالا تا پايين مطلبو بخونين همشو بعد بازم اگه مخالف بودين من در خدمت هستم كلا نظر بدين چه موافق چه مخالف...خب به متن زير كه درباره سلنا هس توجه كنين تا آخرش بخونين خواهشا...

 

 سلنا گومز در حالی با جاستین بیبر به بیمارستان کودکانی در نیوزیلند رفت که ظاهرا تی شرتی با تصویر خندانک زرد رنگ به تن داشت. اما با کمی دقت در لباس او میتوان متوجه شد که به جای چشمان آدمک از سه ویرگول کنار هم (،،،) که عدد شیطانی 666 را تشکیل میدهد(عدد ضد مسیح یا دجال آخرالزمان) استفاده شده است. 

من فك ميكردم سلنا خيلي دختر خوبيه...

خب مطلب دوم اينه كهببینید عاقبت این مهره های هالیوودی را که بیشترشان را حتما میشناسید و اینها هم زمانی الگوهای غرب برای نوجوونای جهان بودند که در عکس زیر همشون بچه های معصومی بودن که در شوهای کودکانه دهه 90 آمریکا بازی میکردن و حالا هر کدومشون به چه روزی افتادن و جاستین بیبر هم مثل بقیه هالیوودیا همین نقشه را طی کرد، نقشه ای که سالها قبل توسط امثال آقای والت دیسنی (فراماسون درجه 33) برای کودکان جهان ترسیم شده بود...(كلا اينكه شايد جاستين آدم خوبي باشه ولي الان بازيچه دست نيروهاي آمريكاواسراييل شده وهدفشون فقط ماييم...)

تعدادی از هنرپیشه ها و خوانندگان مبتذل امروز هالیوود در کودکی (اوایل دهه 90 میلادی) در برنامه تلویزیونی The Mickey Mouse Show که برنامه ای بود که در آن کودکان خوشگل و با استعداد توسط کمپانی صهیونیستی والت دیسنی کشف استعداد می شدند تا در سالهای بعد به تدریج تبدیل به بتها و سمبلهای س*ک*س برای نوجوانان و جوانان جهان بشوند. ناگفته نماند که در بسیاری از این شوهای تلویزیونی این کودکان بعدا توسط عوامل برنامه مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار می گرفتند.

مطلب سوم:آهنگ بوي فرند(boy friend)رو كه حتما همگي شنيدين؟الان مشهورترين و پرفروش ترين آهنگ جاسي همين اهنگه س خب از اون جاييكه جاستين خيلي مشهور وجذابه يه دختر وقتي داره به يه دوره خاص از سنش ميرسه و پا ميذاره با اين آهنگ و جاستين مواجه ميشه و غريزه ش براي داشتن دوس پسر و در نتيجه بي بندو باري جامعه بالا ميره...اينم متن آهنگش...

 

اگه من دوست پسرت بودم ، هرگز نمیذاشتم بري

 

به جاهایی میبردمت که تاحالا نرفتی
من یه عالمه پول تو پروبالم دارم که میخوام خرجشون کنم
بهت تکیه دادم
هی دختر بزار باهات حرف بزنم
اگه من دوست پسرت بودم هیچوقت نمیزاشتم بری
تورو و آغوش میگرفتم و نمیزاشتم هرگز تنها باشی
پس بهم یه فرصت بده ، بهت نیاز دارم دختر
یه هفته رو باهام بگذرون و من دوست دختر صدات میکنم

 

تو میتونی دوست دخترم باشی
تو میتونی تا ابد دوست دخترم باشی

کاری میکنم برقصی و بچرخی و قر بدی
میدونی که من نمیخوام بهات دعوا کنم
میخوام کاری کنم بدرخشی مثه وقتی که تو برفا دراز میکشی

مطلب چهارم:

اینکه اسکوتر براونِ یهودی از جاستین استفاده ی ابزاری کرده برای رسیدن به اهدافش که یکی از آنها کمک به اسراییل است... اینکه اسکوتر براون خانواده اش در فلسطین اشغالی زندگی میکنند و هالیوود به او لقب مغز متفکر جاستین بیبر را داده.... اینکه او برای جاستین وقت ملاقات از رییس جمهور اسراییل (شیمون پرز) میگیرد و او گفته که عاشق جاستینه... او را به تل آویو برده تا در آنجا اسراییلی ها هم از کنسرت بی بهره نمانند... اینکه دعای موسوم به «دعای شیما» را قبل از هر برنا مه ای می خوانند که این دعا یک دعای ماسونی تمار عیار است... اینکه جاستین بیبر نام یکی از آهنگ هایش را « pray » (دعا) نامیده و در موزیک ویدئوی این آهنگ صحنه هایی از دعا برای سربازان جنایتکار آمریکایی و دعای  دسته جمعی یهودی برای حفظ اسرائیل نمایش داده می شود! اینکه جاستین از همجنسگرایان حمایت دفاع می کند، خود را به شکل دخترها در می آورد و حرکات شیطان پرست ها را انجام میدهد...(شايد خودش شيطان پرست نباشه ولي اداشونو در مياره)اینکه کارگردان گروه موسیقی جاستین هم دست بر قضا!!! یهودی از آب درآمده و همچنین یک غول بیابانی که افسر امنیتی و حرفه ای موساد بوده الان کار حفاظت از جاستین را بر عهده دارد. اینکه یک گروه حمایت از مردم فلسطین دست به کار می شوند و سعی میکنند جلوی رفتن جاستین به اسراییل را بگیرند، لذا نامه ای به او می نویسند تحت این عنوان:

 

 

جاستین تو می تونی کاری بیشتر از دعاکردن انجام بدهی

 

Justin Bieber, You Can Choose to Do More than Pray

غافل از اینکه نوجوانی که بیشترین شخصیت سرچ شده در گوگل و پربیننده ترین شخصیت یوتیوب است و 53 میلیون دلار درآمد سالانه او را ثروتمندترین نوجوان هالیوود کرده است گوشش به این حرف ها بدهکار نیست.

مطلب پنجم:براي تنها کسی که دلم به حالش واقعا" سوخت،... وقتی فیلم های کودکی اش را دیدم که با چه شوقی می خواند و چه صدا و قدرت و شجاعت مردانه ای داشت و چه معصومانه به دوربین نگاه می کرد وقتی مادرش از او می پرسید در آینده دوست داری چه کاره شوی؟ و حتی وقتی در نوجوانی می گوید من با خدا حرف میزنم ولی واقعا" نمی داند این خداست یا دجّال است؟ و وقتی بیرحمانه از زمان کودکی در چنگال صهیونیسم گرفتار می شود،... فقط خود خودِ جاستین بیبر است. (وااااااي بچه ها گريه م گرفت چرا اينقدر اسراييل ظالمه آخه مگه جاسي معصوم چه گناهي كرده؟)

مطلب ششم:مصاحبه منتشر شده در سايت  ویکیپدیا :                                               "من هرگز نمی‌خواهم چیزی شوم که مردم می‌خواهند. اینکه در پارتی‌های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی‌خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه‌ها و والدین‌شان را از دست بدهم. من می‌خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه‌های پرهیزکارانه و پاک می‌خواند. و همیشه بچه‌ها، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان او را دوست می‌داشتند. من نمی‌خواهم در مورد رابطه‌های جنسی و مواد مخدر بخوانم و ناسزا بگویم. می‌خواهم در مورد عشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ‌تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می‌خواهم مورد احترام همه باشم.

عکس زیر احتمالا یک پارتی شبانه نیست چون بیبر گفته در پارتی های شبانه شرکت نمی کند،پس احتمالا یک پارتی روزانه است(!) از نظر بیبر پارتی فقط شبانه اش بد است ولی تا میتوانید به پارتی های روزانه بروید!!!

ما بی قیدی و رابطه ی جنسی آزاد میان نوجوانان لازمه و جاذبه ی عکس های بیبر است؛ با عرض معذرت او حتی نیازی به بالا کشیدن شلوار خود هم نمیبیند و در اکثر عکس ها و شوها در حال بوسیدن دختران عریان است، البته خرده نگیرید که فرهنگ آنها با ما متفاوت است چون با دیدن عکس ها ثابت میشود که بوسه ها به بوسه ختم نمیشود ...باز بودن و یا شل بودن همیشگی شلوار بیبر حتی صدای وبلاگ نویسان طرفدارش را هم درآورده! عکسهای زیر از وبلاگ طرفداران بیبر :

 

 



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.